Shoppat på Elgiganten

Jobbar ju halvtid nu (15 timmar/vecka), men vette fan hur det funkar.. Var helt död igår efter att ha packat upp tunga kylvaror i fyra timmar... Armen domnade bort helt, bokstavligt talat...

Idag gick det bättre iaf. Men det kan ju bero på att jag knappt gjorde nånting... Kände mig som en slö praktikant... Pappade (slänga kartonger m.m.) hela butiken noggrant och packade upp cigaretter... Wow...

Både jag och chefen har kommit fram till att detta inte funkar. Vi har sjukt mycket att göra på jobbet, och jag sabbar nog mer än jag hjälper till. Plus att axeln inte mår bra av det hårda arbetet. Jag har snackat med min sjukgymnast, som rekommenderar arbetsträning. Då "jobbar" jag 2 timmar/dag. Jag är där utöver, och kostar därmed inte arbetsgivaren något. Då kan jag jobba i min takt med det jag kan, utan att besvära dom andra. Får se vad doktorn tycker när jag träffar honom.

Hur som... Efter jobbet idag tog jag en välförtjänt paus framför tv:n med en kopp kaffe. Senare kom Henke hem, i sällskap av Huttan. Vi drog till Elgiganten. Blev lite behövlig shopping! Skrivare, dvd-spelare, någon hdmi-kabel, fotopapper och en kameraväska. Henkes polare jobbar ju där, så vi fick lite sjyssta priser ;)



Kommentarer
Tinna

Gott att se att du ser till att undertecknad får jobba! keep on shopping, sis!

2010-02-10 @ 18:34:08       Blogg: http://isinge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0