Så snöar det igen... *suck*

Idag har det vart lite rännande. Har fikat med Finduss. Försov mig dessutom... Skulle möta henne kl 12.. Snoozade lite, trodde klockan var 10.50, men den var visst 11.50. Oops.. Snabbt upp och kuta in till staden.

Har haft en supertrevlig dag. Har nada pengar, så jag gick dit Finduss gick. Hittade faktiskt en del fint på rea på ONCE. Dock såg det bättre ut på galgen än vad det gjorde på, och det tackade plånboken för... Hittade dock en jättefin tröja som jag inte provade. Släpar nog med mig Henke och provar den. Vill haa!

Efter att man gått på stan en stund vart man rätt hungrig, så det blidde en fika. Sen gick jag hem en sväng, gick ut med Donna och tog bilen hem till Finduss. Plockade upp henne, och så åkte vi till Afroshoppen. Kollade löshår, men köpte inte. Hem till Finduss och dricka te, sen hem.

Har avslutat mina auktioner på Tradera idag! =) Det gick faktiskt rätt bra. Som vanligt kom alla buden på en gång i de sista minutrarna. 300 kr för lite småskit, man tackar... Så nu har man skickat vinnarmail, och imorgon skickas de första varorna. Kul =) 

Pengarna stannar dock inte på banken, då jag själv just vunnit en auktion! =) Massa fint löshår, så nu kan man bli lite helgfin!

Nu blidde det ju massa text... Hoppas nu orkat läsa... ;)

Imorgon ska jag till sjukgymnasten. Längtar! Ska ringa uppfödaren av devon rex, och se ifall hon ville låna oss en kisse. *hoppas*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0