Så seeeg...

Idag är en ovanligt seg dag... Sen jag blev sjukskriven har jag totalt vänt på dygnet.

Det började med att jag inte kunde somna på nätterna pga axeln... Både jag och Henke är ju nattugglor ändå. När jag jobbar lägger jag mig mellan 24-02.

Nu är jag vaken hela nätterna. Jag somnar kanske runt sex på morgonen. Det är standard numera... Jag är inte ens trött. Att vara vaken till kl 5 är som att vara uppe till midnatt i vanliga fall... Så sover jag till ca 14.30... 

Hoppas jag kan börja jobba snart.. Så man kan vända tillbaka dygnet...

Men idag är en ovanligt seg dag. Låg i sängen till 16.30. Var bara så skönt.

Imorgon ska det shoppas kattgrejer! Inte mycket, men det nödvändiga.. Vi hämtar ju en lånekatt på fredag. Så det måste inhandlas kattmat, kattlåda, kattsand. En klösbräda vore väl bra, och eventuellt en leksak... 

Hoppas hoppas att det kommer funka!




Kommentarer
finduss

Är det så bra att köpa massa nya kattsaker om det inte skulle funka? :(

2010-02-24 @ 20:12:20
Linda

Jag ska ju inte köpa massa... Men jag måste ju ha en kattlåda och mat, eller hur? Och Henke är så satans rädd om soffan, så en liten klösbräda måste vi ha, såna är ju billiga. Likaså någon liten leksak... Ska ju inte köpa hela affären, men måste ju ha det nödvändiga, eller hur?

2010-02-24 @ 20:16:43       Blogg: http://paivys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0