Gårdagens shopping!

Igår hade jag en fullspäckad dag! Klockan ringde kl 10. Duschade och gjorde mig iordning. Vid 12 rusade jag in till stan och mötte upp Zandra. Fikade massa, kom in på djupa samtal... Insåg att jag hade en timme på mig att shoppa allt på min lista innan nästa dejt...

Jag bara ääääälskar underkläderna på New Yorker!! Jag hade tidigare köpt två bh:ar. Igår köpte jag två till, så nu ska jag slänga ut alla andra som samlar damm hemma! Tänkte köpa jeans på JC, men insåg att tiden inte räckte till. Provade återigen skorna på Din Sko som jag spanat på. Fortfarande osäker. Köpte ett par stövlar på Deichmann istället. Har länge behövt nya strumpor, så köpte både på New Yorker och Kappahl. Köer överallt! Höll på att få en hjärtattack! Zandra tyckte det var jättekul att se mig stressa omkring...


Sen var det dags att dra vidare. Dea, en gammal kompis hade fyllt år, så hon hade lite spontant ordnat med födelsedagsfika hemma hos henne. Träffade där även en annan gammal kompis, resten var Deas nya klasskompisar. Ett underbart roligt och underhållande gäng!

Imorgon blir det julbord med jobbet! Ska bli så kul att träffa alla igen!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0