Dagens paket: 20e december


Har längtat sen första dagen på att öppna denna! Har vart såå nyfiken!

HAHA! Här hade jag väntat mig värsta grejen, så är det nötter och julmust! Ja, det var roligt! =P

Idag har jag jobbat fyra timmar. 15-19. Det gick bra. Kände lite i axeln dock, men det var väl inte så oväntat. Men det är jätteskönt att vara tillbaks på jobbet! Hoppas inte axeln krånglar för mycket, för det är så skönt att vara tillbaka bland mina arbetskamrater!

Efter jobbet har jag också vart duktig. Handlade med mig lite smått. Kom hem, tog ut Donna. Sen satte jag igång med julgodiset! Har haft noll lust i år, men nu är lite färdigt i alla fall... Har gjort knäck, och tryffeln svalnar i kylen. Ska försöka fixa Mozartkulorna imorgon med. Och lussekatter ska bakas, för första gången.. *svälj*

Blir ju glöggkväll här hemma med tjejerna imorgon, och det ska bli sååå kul! Då måste man ha lite julfika! =) Så imorgon jobbar jag 7-11, sen ska jag släpa med mig Henke till A6. Kolla mina skor och köpa en liten julklapp till presentleken på kvällen! ;)

Nähä... Nu tänker jag softa framför tv:n. Blir till att lägga sig tidigt ikväll!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0