Dagens paket: 13e december


Julkaffe med smak av kanel och praliner från Kahls.

Tyvärr var inte det förra julkaffet vi fick någon större hit. Jag hade förväntat mig en smak av kanel eller kardemumma, men den var bara allmänt stark och smakade b-kaffe faktiskt... Men detta verkar ju ha smak av kanel, så vi får hoppas på det bästa!

Idag skulle jag egentligen ha börjat jobba halvtid. Och trots att jag blev ledsen, knäckt och kände mig övergiven när läkaren plötsligt friskförklarade mig, så började jag känna ett lugn. Jag har känt mig nervös inför jobbstarten, hoppats att axeln inte ska böka, men jag har känt en glädje över att få börja jobba igen, träffa jobbarkompisarna.

Och vad händer då?! Jo, jag blir sjuk... Ligger hemma med feber. Kallsvettas. Var uppe vid två inatt och duschade... Skit också.. Henke har blivit sämre igen. Vart hos doktorn idag och fått antibiotika... Får hoppas att jag blir frisk fortare än honom....
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0