Surprise!

Vad har hänt de senaste dagarna?

Tisdag: Hade en sjukt jobbig dag på jobbet. Hade så ont i axeln så jag bara ville gråta. Ringde efter Henke som fick komma upp till jobbet med mina tabletter och min gel. Efter denna pissjobbiga dag skulle jag ta en promenad runt Munksjön med Helén. Men var helt slut. Så Helén fick gå själv. Hon tog en kortare promenad, och kom sen hem till mig =) Vi tog en kopp kaffe på balkongen och pratade en stund. Supermysigt! Första fikan på balkongen i år!

Onsdag: Jobbade över, då vi hade utbildning på jobbet. Stressade sen iväg till sjukgymnasten. Sen blev det fika på Claras med underbara vännen Pernilla. Sen vart dagen i princip slut =) In till Henkes päron för att se HV-matchen och äta pizza.

Torsdag: Dagen skulle börjat med frukost på stan med alla flickorna. Men vaknade upp med en svullen och öm hals och mådde inte alls bra, så det blev inget med den frukosten... Men jobb blev det. Hade fruktansvärt ont i halsen, men några doser hostmedicin fick läget under kontroll. Hade dessutom inventering, så jobbade 13-23.40. Lagom trött och seg efter det...
     När jag kom hem från jobbet hade Henke en överraskning. Jag blev helt paff! Han hade vart på H&M och köpt den blå jackan jag kärat ner mig i! Jag blev så glad och överraskad att jag blev helt tårögd! Ibland prickar han minsann helt rätt!

Idag: Jobbade 6-15. Vart lagom trött efter jobbet då jag fått sitta i kassan 9-15. Hjärnverksamheten var då inte på topp.. Henke hämtade mig på jobbet, skjutsade mig till stan. Hjälpte största snyggsyster att hitta en outfit för morgondagens party med jobbet. Och jag gjorde ett grymt jobb, om jag får säga det själv! ;) Syrran kommer bli sååå läcker! ;)
     Sen stressade vi iväg till teatern. Systerdottern Sanna hade dansuppvisning. Hur söta var dom inte på en skala då? Man blev ju nästan tårögd! Så fina! Vidare drog vi alla till syster m. familj för grillning. Päronen och lillsyrran var också med. Mycket skratt, superkul =) Stackars Henke vart helt död, så det blev inget kortspel idag...

Imorgon: Först A6 med systrarna för att fixa present till farmor som fyller 80 år! Sen H&M för att eventuellt byta storlek på min nya blå jacka. Sen ska jag och Henke handla mat. Kl 14 ska vi vara hos farmor. Sen ska vi sitta barnvakt åt systerbarnen resten av kvällen =) Fullbokad!

Det blidde massa text, men nu har jag väl inte glömt något? ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0