Steps - Vilka minnen

Jag fick Linns partyplaylist på Spotify. Där hittade jag låten Tragedy
Någon som minns denna med gruppen Steps? Fy attan vilka minnen!






Har för övrigt haft en fantastiskt mysig dag med underbaraste Linn idag. Jag jobbade 6-12. Henke skjutsade mig till jobbet, sen åkte han vidare till sitt jobb. Hör och häpna, jag tog BUSSEN hem efter jobbet =P Jepp. Det vart lite bökigt, men hem kom jag!

Sen hände väl inte så mycket. Halv fem träffade jag Linn inne i stan. Vi kom samtidigt med våra cyklar =) Blev lite shopping! Jag köpte två linnen och en klänning på HM, och ett par gympaskor (äntligen!) på Scorett.

Vi köpte med oss mackor hem från Mackmakeriet. Satte oss på balkongen med Henke och mumsade. Patricia och Emil tittade förbi en stund. Blidde en kopp kaffe med såklart!

Så sjukt underbart att sitta på balkongen! Me löööööööv balkongen! När Patricia och Emil stuckit tog jag fram bag-in-boxen jag fått av Henkes föräldrar =P Så jag och Linn tog ett glas vin och tjötade massa med tända ljus. Så himla mysigt! Det måste vi göra om snart! =) 

Nähä... Nu borde man väl sova.. Imorgon ska jag träffa lillasyster i stan kl 12! =)




Kommentarer
Anna

Framöver:

Date på din balkong med ett glas vin <3

Och spana in lägenheten... och peter passar oskar. me löve

2010-04-30 @ 09:27:51       Blogg: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/
Linda

Lätt Anna! ATT vi ska! =P Så himla mysigt!

2010-04-30 @ 19:03:20       Blogg: http://paivys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0