Dom har gosat! =)

Idag har det hänt en hel del! =) För det första har jag jobbat. 6-12. För det andra har jag fikat och shoppat på A6 med Madde. Massa skoj! =) Köpte Diorfoundation. Äntligen! Har saknat min älskade Dior...

Och för det tredje! Donna och Duchess har båda myst i mitt knä idag, samtidigt! =)

Henke är iväg med grabbarna. Dom har tittat på hockeyn. Hörde via Facebook att HV71 är vidare till final. Göttans! Hur som.. Jag frös här hemma och tog fram min filt. Duchess smög inunder och la sig tillrätta i mitt knä. Mys!

Så vred jag på mig och la mig tillrätta. Vilket fick till följd att Donna direkt hoppade upp till mig, då detta brukar vara vår mysstund.. Duchess blev paff, men stannade kvar i närheten istället för att springa och gömma sig. Hon vill alltid gosa, så hon tvingades lägga sig precis intill Donna för att kunna gosa med mig. Det hela slutade med att båda två var lugna och avslappnade och hade det supermysigt! Me like!

Självklart hade jag inte kamera i närheten! Fan!

Imorgon blir det frukost på stan med tjejerna.
Sen kommer Zandra och hennes vän Anna hit på en fika. 
Sen är jag ensam hela eftermiddagen/kvällen då Henke drar på after work och 25-årsfest.
*suck*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0