Diorskin Nude

Jag bara måste skriva om denna underbara flytande foundation!
Det var visserligen rätt längesen jag fann min stora kärlek inom smink: Dior!
Jag fullkomligt älskar deras läppstift, deras mascara och givetvis deras foundation!

När min förra Diorfoundation tog slut köpte jag ett annat märke. Har bara väntat på att denna skulle ta slut så jag åter kunde köpa min älskade Dior. Och äntligen kom detta ögonblick! Jag hade fått presentkort på A6 när jag fyllde år. Detta, plus ett rabattkort på Kicks, gjorde att min foundation kostade 75 kr! Me like!

Jag äääälskar Diorskin Nude! Den ger ett fantastiskt naturligt resultat, smälter in perfekt i huden och känns fuktgivande och svalkande. Älskar älskar älskar!



Kommentarer
Malin

Vad kostar den egentligen då? =b

2010-04-20 @ 01:17:15       Blogg: http://tmc.blogg.se/
Linda

Typ 500 spänn =)

2010-04-20 @ 01:20:46       Blogg: http://paivys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0