Tjejsnack #21 - Musik

Vad lyssnade/lyssnar du på i tonåren?
Oj... Den klassiska 90-talsmusiken som jag fortfarande gillar =) Var allätare, lyssnade nog inte på några speciella artister. Hade några perioder med Arvingarna, Cher, Enigma, Europe m.fl.

Vilken artist såg du senast live?
Såg Takida förra året. Backyard Babies var förband. Konserter är inte min grej =)

Nämn fem artister du vill se live?
Skazi!! =) Björn Rosenström. Arvingarna, för gamla minnens skull.

Vad brukar du lyssna på hemma?
Trance, techno. Allmän partymusik, både från nu och förr =)

Spelar eller har du spelat något instrument, vad?
Kunde spela Blinka lilla stjärna och Björnen sover på dragspel när jag var liten ;) Det ni! Kunde några enkla låtar på synten vi hade förr med, men det var längesen.



Kommentarer
Malin

Syster.. Hur får man tag på den där loggan till tjejsnack? =b Jag har inte kvar min ^^

2009-09-03 @ 20:40:09       Blogg: http://tmc.blogg.se/
Linda

Kopiera min och spara den på datorn.

2009-09-04 @ 17:38:10       Blogg: http://paivys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0