Tjejsnack #29 - Reflexer

Använder du reflexer, om ej varför?
Nej, det gör jag inte. Vet faktiskt inte varför. Har aldrig liksom blivit så. Någon gång kanske jag får en av någon. Då är jag duktig och sätter fast den i jackfickan, men där blir den också liggande. Osynlig.

Vad har du/skulle vilja ha för typ av reflexer?
Skulle nog helst vilja ha en jacka isf där en del av designen är just reflexer. Vill inte ha något som dinglar från fickan runt benen när man går. Irriterande. Kanske något insytt i jackan. Hade en gång byxor med reflexband på. Tuffa tyckte jag, så syntes man ju med.

Hur reagerar du när det dyker upp någon i mörkret utan reflexer?
Blir förbannad =) Iaf om jag kör bil.

Tycker du att skolan ska dela ut gratisreflexer till barnen?
Ja, absolut. Fick för mig att vi fick det när vi var små?

När senast är du glad att du hade inbyggda reflexer?
Har väl aldrig varit "glad" över det med meningen att det kanske var tur. Sen har jag som sagt bara haft det i ett enda par byxor. Fördelen om man har det inbyggt/insytt är väl att man aldrig glömmer bort den. Den finns alltid där. Utan att irritera mig... =)

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0