Tjejsnack #32 - Favorit

...just nu, och av vilken anledning…


Färg?
När det gäller inredning är limegrönt och chockrosa nya favoritfärger =)
I klädväg älskar jag alla starka färger.
I allmänhet har jag faktiskt ingen favoritfärg...

Hobby/sysselsättning?
Sitter gärna med bloggen eller photoshop. Fika och shopping.
Har ingen "hobby" som att virka, måla, skriva och såna grejjer... =)

Artist?
Jag är allätare, har ingen favoritartist...

Blogg/hemsida -adress?
Då jag älskar att få tips om smink och se läckra sminkningar så är Purity en favoritblogg.
Sen har jag ju mina vänners bloggar som jag följer också.

TV-program?
Desperate Housewives =) Den serien äger allt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0