Valparna 8 veckor

Igår hämtade vi vår lilla Donna! Liten tjockis är hon allt ;) Valparna var sååå söta! Och så stora! Det blev alltså två röda och två vita. Så har uppfödaren skaffat sig en liten musjägare också ;) Ursöt! Pytteliten!







Var hos päronen en sväng idag med. Far fyllde år igår och mor den 5e, så de fick en liten present =) Koppar med texten "Världens bästa mamma/pappa". Jättesöta. Dom var barnvakt åt mina brorsbarn, så vi tittade på Disney Channel. Sen spelade jag, Henke och Patricia Kort & Lång. Sista gången vann jag med 5 poäng! ;)







Kommentarer
Patricia

hej gumman!!! haha fan va osociala henke o ja verkar vara där:P men gott sov jag iaf:P mitt hjärta kommer krossas den dag då johan hämtar cool, ja gillar verkligen den hunden

2009-05-04 @ 18:26:55
Jenny

Nämen så söta dom är dom små!:)

Luckys valpar har precis öppnat ögonen!:D

2009-05-09 @ 15:24:17       Blogg: http://waiting4u.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0