Valborg

Igår samlades flickorna för grillning! Det gick sådär... ;) Tack vare fem engångsgrillar och Anna som grillmästare så fick vi till slut i oss massa gott. Kött i överflöd =P Henke och en polare till honom var också där. Efter maten gick dom hem till Cool och spriten kom fram... =P Det kom några andra pojkar. Alla hade trevligt. Även om jag och Patricia inte skulle följa med ut, så blev det så iaf. Gratis inträde på Twin, det gillar vi!

Är för övrigt luspank... Får ingen mer lön nu, så väntar på Försäkringskassan. Var dum nog att avvakta med att anmäla mig dit till jag fått hem blanketterna om smittbärarpenning... Aja...

Patricia kom hit en sväng ikväll. Vi grillade, korv med bröd, och spelade Kort & Lång. Jag vann båda gångerna... Henke tjurade ;)

Just nu är man ensam hemma. Patricia drog in till stan för att hälsa på några kompisar. Henke drog till Huttan en sväng...

Jag ska på kryssning nästa helg! *woho* Ska bli så kul!! Har ju egentligen inga pengar, men hytten är gratis och bussbiljetten billig, så det går bra. Har velat åka på kryssning i säkert två år. Nu blir det av, med bästa gänget! =) Synd bara att inte Linn och Patricia kunde följa med... *snyft* Men vi ska ha så sjukt skoj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0