Trött i huvudet...

Nu har man ringt runt... Var tvungen att ringa Försäkringskassan då det fanns lite frågetecken kring blanketten om smittbärarpenning som jag ska skicka in... Trevlig tjej jag fick prata med. Inga frågetecken kvar.

Sen fick jag ringa jobbet. Se ifall dom kunde ta fram min årslön och hur många timmar/dagar jag jobbar på ett år. Men det tyckte chefen jag kunde räkna ut själv genom att kolla på lönespecen. Mitt huvud bara snurrar när jag tittar på blanketten, men efter att ha kollat igenom allt några gånger blev det enklare. Även årslön och timmar var lätta att räkna ut. Så nu är blanketten helt ifylld! Ska bara kopiera mina läkarintyg så jag kan skicka med dom...

Bläää för salmonella!

Nu stänger jag av hjärnverksamheten för resten av dagen! Ge mig maaat!
Ska fika i regnet senare ikväll. Gillar regn och rusk. Det är mysigt =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0