Nattuggla

Det är precis vad jag är. Jag har nog alltid varit en riktig nattmänniska. Henke också. Så det är inte bra att vi båda går hemma.. Vi lägger oss runt 4-5 på mornarna. Vi har nu bestämt oss för att vara i säng senast kl två sen två dagar tillbaka, det har funkat bra.
     Men inatt gick det inte alls. Vi var båda alldeles för pigga. Så vi zappa på tv:n. Jag satt med min laptop i knät. Han gick till sin dator. Och jaa, vi sitter fortfarande här.... Jag gjorde ett tappert försök att sova. Åt en macka runt 7.30, försökte sen sova i två timmar, men gav upp... Blev ingen sömn inatt..

Goda nyheter! Mitt senaste salmonellaprov visade ok! Nu måste jag bara lämna två salmonellafria prover till, så får jag börja jobba igen! Måndag i nästa vecka ska nästa prov in. Sen det sista en vecka efter det. Hoppas!

Och vi avslutar med lite shopping! Såg detta kit på tradera och kunde inte låta bli!
För 300 kr blev allt detta mitt! Bra pris tycker jag.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0