Mat och trevligt sällskap

Igår fikade jag och Henke med Patricia och hennes kompis Jonas. Mycket trevligt. Åkte hem till oss och snackade innan dom drog hemåt.

Idag ska vi träffas igen. Patricia och jag tänkte fönstershoppa, men inget kul väder ute.. Men vi ska äta middag ute alla fyra. Det var tänkte att det skulle bli på Jensen's Böfhus, men dom får man ju inte tag på. Henke har ringt flera gånger. Är bara upptaget... När det väl går fram signaler svarar dom inte, och man får höra att numret inte är i bruk?

Man kunde maila om bokning, så det har vi gjort, men ännu inte fått något svar... Gör ett sista försök och ringer runt 16.30. Dom tar dom sista bokningarna kl 16, så då borde dom ju sett mailet.... Aja... Får man inte tag på dom så käkar vi nog på Velvet Lounge istället. Också supergod mat. Men synd.. Var riktigt sugen på Jensen's ikväll....

Nu ska jag hoppa i duschen och börja göra mig iordning. Hoppas dom ringer upp....



UPDATE 17.00

Nu har vi fått ett mail som bekräftar vår bokning hos Jensen's. *puh* Ska bli mumma!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0