Hjälp, jag blåser bort!

Ja, nästan iaf. ;) Det blåser sjukt mycket ute. Är förvånad över att träden inte gått av här utanför... Framåt småtimmarna inatt började det. Då tjöt verkligen vinden, eller, den skrek snarare... Dagen har tett sig lite lugnare, men ack vad det blåser!

Min lilla trio ligger och sover.. Att hundarna sover är väl föga förvånande. Men Henke.. Jag vilade iaf två timmar imorse, men han har hållt igång. Vart uppe hela natten, och ringt massa samtal hela morgonen. Till slut däckade han. Man blir ju inte lite trött av att se trion ha det så gott i soffan... *gäsp*

Jag har iaf kommit ihåg att slänga i en maskin tvätt.. Ska väl dammsuga sen när pojken min vaknat.
Sen blir det nog en kopp kaffe med.. Och en iskall kladdkakemuffins.. ;)

Är såå inspirerad just nu. Smink, hår, inredning.. Ja allt.. =) Ge mig pengar och friskintyg så jag kan tjäna ihop till allt jag vill göra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0