Haft en underbar helg!

I fredags var det Jönköpings marknad. Så jag, Henke och Patricia gick in till stan för att se om man kunde göra några fynd. Tog på mig helt fel skor, så hade grymma skoskav när vi kom hem. Köpte en röd tröja från Gina Tricot och ett par vita slip-in skor från Scorett. Henke gick hem lite tidigare, och köpte med sig Kahls kaffe på vägen hem. *mmmm*

Efter marknaden började jag och Patricia göra oss iordning för kvällen. Det stod fest på schemat. Hon lockade mitt hår, sen sminkade vi varann =) Var roligt, och jag är grymt nöjd med min sminkning på henne. Blev riktigt snyggt, och det passade henne jättebra! Bjöd flickorna på en liten välkomstshot (Amarulla) sen började festen =) Lite kortspel och lite singstar. En lyckad kväll som slutade på Karlssons. Första gången jag var där, trevligt!




Lördag var det ännu mer fest på schemat.. Pernilla kom hit, och efter diverse klädbyten begav vi oss till Helén. Skulle vart en stor fest, men det slutade med att det bara var jag, Pernilla, Helén och Anna. Satt ute i friska luften och drack vin. Gick till stan efter tio. Tog stämpel på Harrys. Gick till Rix FM festivalen. Men då var allt slut och fjortisarna festade för fullt i parken. Usch och tvi... Så gick till piren en snabbis och hälsade på lillasyster, sen tillbaka till Harrys. Dött, inte alls mycket folk. Anna drog tidigt. Helén och Tina drog till Twin. Pernilla och jag trängdes på det lilla schlagergolvet. Mina stackars skavsår blev mycket värre, och folk envisades med att trampa på mig, just där jag hade som ondast...

Aja, det var en trevlig helg iaf =) Idag har vi städat lite. Ska eventuellt komma några och titta på tv-bänken och tv-hyllan. *hoppas* Tänkte kolla med päronen om dom är hemma. Det är ju Mors dag =)

Henke håller för tillfället på för fullt med att tvätta balkongrutorna. Dom är helt gula av pollen.. Han fick ett seperyck. Själv ska jag ta ett fotbad, så kanske mina stackars fötter mår lite bättre sen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0