Tripp till EM

Idag åkte vi till EM i Tenhult. Äntligen hittade vi en soffa som vi gillade. Och den var bra mycket billigare. Där fanns även en byggbar soffa, vars divan gjorde sig väldigt snygg som den var. Så det blir nog till att bränna pengarna där. Men soffbord och byrå blir det nog ändå på BoConcept.

Däremot börjar jag få funderingar på om jag verkligen vill möblera om. Vid eventuell flytt vill jag absolut köpa nytt, som verkligen passar in och som kommer stanna läääänge. Men vi insåg att soffan vi tittat på idag kanske tar lite väl mycket plats. Men jag vill inte köpa en mindre soffa, för att sedan vid flytt tycka att den helt plötsligt blev för liten i det nya rummet. Som sagt, köper vi en ny soffa nu ska den ju användas i många år.

Funderar på om vi ska försöka sätta projektorn där tv:n är, så kan den nya soffan vara där den gamla är. Isf får den nog plats... Aja, det tåls att fundera på...

Imorgon ska vi träffa valp. Det blev inte av idag.



Kommentarer
Jenny

Hoppas du tar lite kort på den lilla valpen!;)

2009-03-19 @ 16:49:18       Blogg: http://waiting4u.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0