Roadtrip till Hjo

Idag har varit en lååång dag.

Igår kväll somnade jag framför tv:n. Blev väckt av Henke. Gick ut med hunden och gick sen och la mig. Men då var jag ju jättevaken... Hund och sambo snarkade ikapp... Hunden vann... Vid tre på natten hade jag fortfarande inte somnat. Var jättetörstig och lite hungrig. Så gjorde mig två torra mackor med pyttelite smör och ett glas vatten. Det var vad kylskåpet hade att erbjuda. Efter mycket om och men somnade jag äntligen...

Klockan 10 imorse mötte jag upp Sara. Vi tog hennes bil och plockade upp Anna. Iväg åkte vi på en liten roadtrip till Hjo. Där finns en butik vid namn Hem och Hobby. Underbar butik med massa fint! Det var härligt vackert väder, och efter shopping och lunch styrde man hemåt igen, 1600 kr fattigare =)



Med mig hem hade jag:
- Tre vaser
- Plastblommor
- Fleecepläd
- 3-pack ljuslykta i glas
- Påslakan-set och dra-på-lakan
- Ljus
- Present till päronen
- Vinkork
- Saltskål i glas
- Bordstabletter
- Dekorationsstenar (svart)
- Nattdukslampor

Min nya kärlek är allt i limegrönt och chockrosa! =)





Kommentarer
anna

Tack för en underbar dag igår.. :) Peter gillade också mina tallrikar. Den enda frågan va; tål den micron?? hahaha söt han e.

2009-03-31 @ 09:37:17       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0