Melodifestivalen suger!

Ja herregud, det blir ju bara värre för varje år... Finns egentligen inte mycket att säga...

- Tycker inga av bidragen förtjänar att skickas till ESC.
- Hur *piiip* svenska folket röstar kan jag inte förstå.
- Slopa (internationella) juryn och duellerna! Girigt!
- Petra Mede söööög. Mellanakterna med. Kärlek till Kristian Luuk och Björn Gustavsson!
- Hur f*n kunde Caroline af Ugglas komma så långt, och dessutom nästan vinna?!
- Sverige är enda landet som inte har EN tävling. Vill ha det som förr! Girigt!
- Otippad vinnare. Ska bli spännande att se hur Marlene klarar ESC. Kan gå åt båda hållen.

Och till lite trevligheter...

I fredags åt Henke och jag middag på Jensen's Böfhus. Jättegott! Sen såg vi Watchmen på bio. Helt okey. Hade förväntat mig något annat.

Igår kom tjejerna och vi tittade på Melodifestivalen. Totalt besvikna, på hela skiten. Men trevligt hade vi. Utgång till Harrys. Massa folk. Hade sådär kul. När jag kom hem hade Henke plockat undan från festen, vilket gjorde mig väldigt glad.

Idag kom största snyggsyster med sambo och dotter på besök med en försenad födelsedagspresent. Mycket uppskattat! Fick presentkort och ett Disney-våffel/mackjärn. Fikade lite tills dom skulle hämta sonen på kalas.
     Sen dök Huttan upp på kaffe. Henke sov som en stock, han hade inte kunnat sova på hela natten. Så jag och Huttan snackade massa i några timmar. Trevligt. Bara han som dyker upp på en kopp kaffe då och då =( Alltid trevligt när det dyker upp folk.

Imorgon ska jag träffa Elsi för en fika. Beroende på hur lång tid det har ska jag och Henke åka och kolla möbler. Vi har ju kärat ner oss i BoConcept, men det skadar ju inte att leta vidare lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0