Löning! Eller, inte riktigt än...

Jag är ju en av dom som får lön den 27e... Lagom kul... Visserligen kommer det nog inte bli mycket till lön ändå...

Idag träffade jag först lillasyster i stan. Sen när hon åkte kom Zandra. Tittade i affärer. Åt på Mackmakeriet. Blev kär i två klänningar, dissade den ena efter provning.
     På Gina har dom just nu en ganska slappt sittande top som jag inte alls gillar på bild. Men provade den iaf, och den satt jättebra! Inte alls pösigt, men inte för tajt heller. Jätteskön och superfin! Så på fredag (min löning) ska jag dit och köpa två långa linnen och två såna toppar. Så najs!


För övrigt är det ju våffeldagen idag. Så då tog vi en tripp till mina päron... ;) Efter att blivit proppmätta satte vi oss i soffan en stund och kollade på hockeyn. Efter första perioden åkte vi hem.

Cool är så söt! Ibland fiser han i farten när han hoppar upp i soffan!
Och när han bajsar trycker han upp röven långt in i en buske... ;)



Kommentarer
Jossan

Sv: Tack så mycket! :)

2009-03-27 @ 16:14:03       Blogg: http://thjossan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0