Lägenhetsbyte?

Nu sitter man här hemma ensam med Cool. Han är ju för rolig den killen.. Henke åkte till jobbet kl 21. Jag satte mig lite vid datorn för att kolla musik m.m. Det gillar inte Cool. När jag sitter vi datorn (specifikt vid bordet i vardagsrummet) så går han runt och gnyr, ställer sig och glor på ytterdörren eller diverse kan-inte-sitta-still-grejjer. Sätter jag mig i soffan blir han lugn. Först lägger han sig tätt intill, sen lägger han sig på golvet, eller går helt enkelt därifrån.
     Alltså, sitter jag vid bordet blir han stirrig. Sitter jag i soffan är han lugn...

Just pratat med Henke i telefon. Även om vi nu jobbar på att få lägenheten någorlunda perfekt vill jag någon dag flytta. Någon som missat det? ;) Hur som... Det är svårt att hitta den perfekta lägenheten. Dom har en förmåga att vara svindyra. Men nu kom jag på en liten idé. Kläckte den för Henke, som först verkade såga idén för att sen faktiskt börja fundera på saken och inse hur smart jag är... ;) Vi ska iaf snacka ihop oss lite imorgon, sen kolla runt lite och se hur det går.

Borde väl sova snart... Ska träffa minsta snyggsyster i stan imorgon. Med tanke på att jag helt vänt på dygnet så kommer jag nog vara rätt trött imorgon.
     Inatt somnade jag halv fem. Låg många frustrerande sömnlösa timmar innan John Blund äntligen kom. Natten innan det somnade jag vid två. Bara för att vakna upp klarvaken vid halv fem. Tog en timme för mig att somna om... Måtte jag få börja jobba snart så jag kan vända tillbaka dygnet...



Kommentarer
Lina

Vad är det för ide?!

2009-03-11 @ 15:13:28       Blogg: http://www.ogonblickattminnas.blogspot.com
Johan

Strunta i gnällspiken! :-D Cool är aldrig nöjd ;-) Som du säger, om han får ligga brevid i soffan så lägger han sig på golvet osv. Hoppas ni hittar någon annan fin lägenhet, ja håller tummarna för er! Hälsningar från Oslo

2009-03-12 @ 20:46:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0