Det snöar...

Usch och fy! Självklart när man börjat njuta av vårvädret och hoppas det ska stanna, ja då börjar det snöa! Är ju vitt ute! Bläää.... Nu får det räcka!

Har räknat lite idag på vad dom nya möblerna kommer kosta. Och hur mycket vi kan få för dom gamla. Det är mycket pengar det handlar om, och det går ju bara inte att köpa allt på en gång. Så det måste planeras och grejjas.
     Men är det något jag vet så är det hur underbart och läckert det kommer bli när det är färdigt! Jag kommer ju inte ens vilja flytta ;) Hoppas kunna få ordning på allt till sommaren.

En mäklare ringe hit angående en lägenhet vi anmält intresse för. Lägenheten ska inte säljas förrän i vinter, men han frågade lite om vår lägenhet och så. Han säljer tydligen mycket på Kålgården. Trodde att vi skulle få räkna med att gå ner i pris för vår lägenhet nu i finanskrisen och allt, men han har tydligen nyss sålt en 3a för 1, 550 000 kr. Så det finns ju hopp. Speciellt om vi fixar våran.
     Aja, nu är det inte det som är det viktigaste, utan att få det fint och trivsamt här för vår egen skull. Om det sen skulle gynna oss vid eventuell flytt är det bara ett plus!

Vann en auktion på tradera idag! Har kommit på hur kul det är med sällskapsspel, så nu är första spelet snart mitt och har två till jag spanar på! Roligt! =)

Dumma tv... Nu har den lagt av... Säkert pga snön... Skulle bli oväder har jag hört...

Tänkte lägga upp bilderna på Cool idag med, men som vanligt fuckar internet upp sig när jag vill lägga upp bilder.. Bläää...



Kommentarer
Jenny

Jobbigt med snö, har har vi härligt vårväder än så länge!:)

2009-03-23 @ 10:45:36       Blogg: http://waiting4u.devote.se
Malin

Pratade med Morgan för en liten stund sen. Dom har typ 20 cm snö =b

2009-03-24 @ 00:10:39       Blogg: http://tmc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0