BoConcept

Vi har ju planerat att möblera om här hemma. Och ja, för tredje gången... Det är så svårt att möblera i vår lägenhet, och nu tänker vi minsann lägga pengar på att få det exakt som vi vill, inte något som duger för att det är billigt.

Eller, det var så vi tänkte göra... Henke tvingade in mig på BoConcept. Kort sagt, dyra designmöbler.... Och jag blev ju självklart helt kääääär i ett soffbord, ett sideboard och en soffa. Dock börjar jag tveka på hur jag tänkt mig min nya soffgrupp, men det löser vi sen...

Hur som... Vi kollade lite vad det skulle kosta, och det var dyyyyrt...
Så ringde Henke från jobbet nu. Dom ska stänga ner hela fabriken om fem veckor...

Såååå. Det faktum att möblerna kostar skjortan, att Henke blir arbetslös och min "underbara" sjuklön gör att vi nog får lägga dessa planer på is. Skicka iväg dom på isen över en stor j*vla sjö eller något.... *suck*

Varför ska jag alltid falla för det allra dyraste jag kan hitta? Blääää....

Här kommer lite inspiration från BoConcept för er som har råd...









  




Självklart har jag hittat lite nytt på Gina Tricot också. Som alltid.



Kommentarer
sara

har två av den tajta klänningen:) svart och korallröd!

2009-03-04 @ 19:39:36       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0