Bilder på Cool och Leia

Nu har jag fått lite bilder från dagen då Cool fick möta det lilla monstret Leia.
Tror hon kommer växa upp till en vacker ung dam.
Men inte lika vacker som min lilla Donna såklart... ;)

Efter mycket bus (från Leias sida...) så däckade dom på golvet. Sååå söta!
Lugnet varade inte länge, och Cool var lite för tolerant mot detta lilla yrväder tycker jag.. ;)







Dessa lyckades jag faktiskt ladda upp utan att internet fuckar upp sig...
Bilderna på Cool utomhus får vänta... Internet vill inte samarbeta gällande dessa...



Kommentarer
sara

klart vi ska....you name a time and place!

2009-03-24 @ 18:18:31       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/
Jossan

Svar: Jag tycker att det är så himla mysiga, finurliga och totalt onödiga saker man bara måste ha! ;) Gud vilken fin design du har förresten, :)

2009-03-24 @ 22:51:26       Blogg: http://thjossan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0