Tillbaka på jobbet!

Idag var första dagen tillbaka på jobbet i år...  Fick en liten mjukstart. Men efter tre timmars total fokus i kassan var jag väldigt trött i huvudet.

Fick veta att Henrik ligger på sjukhus och nog blir borta hela veckan. Så imorgon ska jag hoppa in för honom. Sen ringde Peter och ville att jag skulle hoppa in för Jenny, som också är sjuk. Han visste inte att jag skulle täcka upp för Henrik. Risken finns att det blir en lååång dag imorgon.. *suck* Då börjas det... Sjukdomar, långa dagar och stress...

En bra sak jag fick veta iaf. Kollade mitt schema. Frågade Malin hur dom jobbat hittills. Hon sa att dom numera är lediga tre helger och jobbar en. Vet inte om det gäller nu med sommarschemat. Vet att jag är ledig två helger, den tredje har jag inte schema för än. Så tänkte kolla med Jenny. Vore ju nästan som en minisemester. Ledig tre heler i juli =)


Var på A6 med Henke idag efter jobbet. Tänkte gå dit, var så fint väder. Men då började det spöregna, så vi tog bilen. Köpte kaffe från Kahls. Henke köpte hårvax. Och är ju totalt luspank, så han var gullig och köpte Loreal Playball åt mig. Velat ha den sen kryssningen då Helén hade med sig sin. Den kostar bara 99 kr nu på hårsalongen The Look, så passa på att köpa den nu ;)



UPDATE

Fortsätter mjukstarten med ett 10-timmars pass... *suck* 8-18.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0