Shopping på A6!

Nu har man ju vart ledig i helgen. Gööött. I fredags jobbade jag stängning. När jag kom hem blev det lite mat hos Henkes mor.

Igår vart det fullt ös. Heldag med tjejerna. Vi spelade minigolf, där jag och Anna kom på delad förstaplats. Sen åt vi middag på piren. Fy attans så gott! Sen åkte vi till Linn där det blev förfest och Brainstorm. Utgång till Twin. Riktigt rolig kväll =)

Idag har Henke och jag vart på A6 i det vackra vädret och shoppat. Blev en hel del faktiskt!

- Loreal Glame Shine Lipgloss nr 101, Pink Moon. 99 kr
- Isadora Pump 'n Plump Briter Smile nr 60, Luminous Cerice. 165 kr
- Viva la Diva ögonskuggor. 50 kr
       Nr 661, Light Green. Nr 610, Dark Green. Nr 382, Lilac Glitter. Nr 663, Thunderstruck.
- Replay skor. 630 kr (ordinare pris 998 kr)
- Jeanskjol från Vila. 300 kr



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0