Farväl till soffan

Japp, då säger vi adjö till soffan. Efter en snabb och smidig affär har den nu lämnat oss. Känns skönt. Bara valnötsmöblerna kvar som jag gärna vill få sålt...


Fick gå hem från jobbet idag. Var helt svimfärdig.. Svimmade nästan i kassan. Mitt immunförsvar är ju helt paj... Gick ut för att få syre, men inget hjälpte. Ringde Henke, han mådde också skit. Så det är väl något vi åkt på. Så länge man tar det lugnt känner man inte av det så mycket, men så fort man ska upp och röra på sig... Fy...

Det har varit så kvavt idag och klibbig värme. Det började regna nu, så vi tog ut hundarna ifall det skulle börja åska. Det var grymt skönt att gå i regnet. Det spöregnade ju inte, bara ett stillsamt underbart regn..

Nu ska jag ta min kopp med te och sätta mig på balkongen. Svalt och skönt.



Kommentarer
Patricia

fan va gott äntligen.. hur mycke fick ni

2009-07-01 @ 00:15:44       Blogg: http://gummsans.blogg.se/
Linda

Vi fick 4 500 kr för för den, om dom hämtade den på en gång. Bättre än inget.

2009-07-01 @ 14:07:08       Blogg: http://paivys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0