Elite Ladies

Trots att jag fullkomligt avskyr sajter med "hetaste trendigaste modet" (...läs: fjortismode) där modellerna är till 200% retuscherade på minsta millimeter av kroppen och mest ser ut att posa för en porrtidning (man ser knappt plaggen dom ska visa), trots detta så gillar jag faktiskt några klänningar från Elite Ladies. Även om många klänningar får bäras som en topp med leggings under. (För, nej, jag vill inte gå runt på stan och visa rumpan...)



Som sagt, om man bortser från retuscherade bitchiga porrdockor så har dom faktiskt ett och annat klipp. Vill man kolla på jeans möts man av massa rumpor. Är det män eller kvinnor som ska handla här egentligen?





Kommentarer
Bloggspejaren

Sv: Haha, nej, det nog ingen tillförlitlig sida... De skriver ju själv att det är "tränade apor" som räknar ut det... Fin blogg du har!

2009-06-24 @ 21:50:28       Blogg: http://bloggspejaren.blogg.se/
Malin

Men liiiiite kär jag blev i den röda eller!

Fy fan! Men då ska man gärna vara så brun som hon med ^^

2009-06-25 @ 21:15:23       Blogg: http://tmc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0