Dumma telefon...

Nu har den nog fått en knäpp tror jag allt... Såg innan att jag fått två sms under dagen.

Det första var från Finduss. Bara att hon skickade det för ca två timmar sen. Men det stod att hon skickat det i måndags, och att jag redan svarat? *hmmm*

Nästa var ännu konstigare, från Patricia... Hon höll på att smsa runt kl 13 idag, och detta sms stod att det skickats mellan de andra två jag fått. Men det vet jag att det inte gjort, utan det måste varit senare.. Frågade henne, men då hade hon inte skickat nåt alls senare?? Inget alls.. Ändå har jag fått ett?

Min telefon är skuuuum!!




En söt kommentar om hundarna. Det blåser mycket ute, till och från. Hundarna blir då rädda för åska och springer och gömmer sig. Donna går till badrummet och bäddar iordning lakanet på golvet som ska tvättas, och lägger sig där. Strax därpå kommer Cool och lägger sig på badrumsmattan...



Såå söta, och jag hann inte ta kort! För övrigt så gick Cool ut igen och la sig på mattan vid barstolarna, så då följde Donna efter honom och visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen. Hon kunde ju inte lägga sig på golvet heller, den lilla drottningen...

Nu har dom gått runt lite. Kikar efter dom. Ser nu att Donna ligger på badrumsmattan igen. Och Cool under soffbordet. Ser så sött ut, man ser bara en nos under vaxduken... =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0