Shoppat på rean

Tänka sig, jag har lyckats igen! Detta är nog hela andra gången som jag fyndar på rean! ;) Jag har annars en förmåga att fastna för nyheterna. Inte alls som Anna, som hittar rea på rean... Hehe..

Men idag har jag fyndat! Köpte två par solglasögon och två halsband på Ur&Penn. Kostar egentligen 535 kr, men jag betalade 160 kr. Det kan jag leva med! Tjänade ju 375 kr ju! ;)

Usch, stressad jag är nu! Ska iväg och äta med Madde, Pernilla och Zara kl 19... Innan dess måste jag fixa högen med ren tvätt, packa och fixa håret... *puh* Dags att få ett seperyck! Det underlättar när man lyssnar på Radio 107.5 ;)



Kommentarer
anna

alla har ju ett kall i livet minst.. och mitt är att hitta rea på rea saker.. hahaha bra för ekonomin om inte annat.. s

2009-07-10 @ 23:29:34       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0