Middag och bio

Nu har man jobbar tre dagar denna veckan, och ser fram emot fyra dagars ledighet!

Efter jobbet idag däckade jag i sängen. Inte van att vara uppe så tidigt... Trött som attan... Tvättade lite. Sen åkte jag och Henke till Jensens Böfhus för att njuta av god mat. Efter detta väntade biografen.

Jag bara måste rekommendera filmen vi såg. Fy attan vad bra den var! Hände något hela tiden, satt på helspänn konstant. Detta är nog en av få uppföljare som kunde leva upp till originalfilmen, och ja, till och med sopa banan med den! Jag pratat, givetvis, om Transformers - Revenge of the fallen. Detta var en av de bästa filmer jag sett på länge, och jag tänker se den fler gånger! Gillar ni 1an kommer ni älska 2an! Rekommenderas starkt! Se den!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0