Löning = shopping!

Ojoj, det är inte bra att få in massa pengar på kontot... ;)

Idag har det vart extremt mycket folk på jobbet.
Måndag efter löning + megabra erbjudanden ger en fullt upp...

Efter jobbet rastade Henke och jag hundarna. Sen åkte vi iväg för att köpa färg.
Henke ska nu börja med uppdrag "Måla om vardagsrummet".
Ska bli sååå skönt att bli av med den kalla tråkiga gråblå färgen!

När det inköpet var gjort åkte vi till stan. Köpte två toppar och en klänning från Vila.
Två set underkläder från Lindex. Mascara och foundationpuder från Tradera.

Just nu ligger vårt internet nere, bloggar från Henkes pärons dator.
Men så fort det hoppar igång igen så kommer det lite bilder på mina ursnygga inköp! =)



Fresten, måste ju bara berätta! Fick ett samtal igår från en gammal klasskompis. Vi lekte jättemycket på lågstadiet. Men sen flyttade hela hennes familj till Afrika. Missionärer. Vi höll kontakten ett tag via internet. Träffades en gång på högstadiet. Men sen dess har jag inte haft så mycket kontakt med henne. Hon flyttade vidare till USA för att plugga. Försökte ses när hon var i Sverige, men det blev aldrig av... Och nu, efter ca 8 år, ringer hon mig! =) Hon bor numera i Göteborg, men ska till Jönköping på fredag, och ville då träffas. Dessvärre åker jag till Göteborg då, så vi åker om varandra.. Synd... Men nu ska vi definitivt försöka ses =)

Några nära och kära kanske förstår vem jag pratar om. Hon heter Kinna (Katarina Henrysson) och vi var nära vänner som små. Var så kul att höra av henne! Blev verkligen helt ställd =)


Kommentarer
Malin

Morgans kamera är mycket bättre ;D

Annars om du har tråkigt nåndag innan jag fixat bilder så kan du ju ta några på min facebook och fixa dom lite.. Iallafall så det oranga i bakgrunden inte kommer med ^^

2009-07-30 @ 21:51:46       Blogg: http://tmc.blogg.se/
Linda

Men hallåå.. Jag menade ju att vi kunde låna Morgans kamera.... ;) Men visst, jag kanske kan fia nåt av dina facebook-bilder. Men det dröjer nog innan jag får tid. Har en tuff jobbvecka nästa vecka, och veckan efter det har jag semester. Men efter det kan vi fixa nåt =)

2009-07-30 @ 23:47:30
Malin

Hehe okaaaj =b Det blir säkert bra det! =)

2009-08-01 @ 16:52:01       Blogg: http://tmc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0