Sjukling...

Det var en bra kväll igår. Hade faktiskt riktigt roligt. Det enda missödet var när en kille blev knuffad från podiet på Sliver rakt ner på dansgolvet. Rakt på Therese. Killen som knuffades bara garvade åt oss. Svin... Men annars hade vi kul! Pernilla tog fram hårsprayet mitt på dasnsgolvet och sprayade min lugg som tydligen inte ville samarbeta =) Det var lite kul.

Sen kom man hem. Halsen vart hes efter allt gapande. Hade lite huvudvärk, men inget farligt. Vaknade i morse och trodde jag var bakis. Huvudvärken var värre. Halsen var slemmig, svullen och värkte. Sängen var alldeles klibbig. Trodde det var en vanlig bakfylla jag kunde sova bort. Men efter att ha sovit nästan hela dagen har det bara blivit värre... Har dessutom upptäckt att jag även har feber... Bläää... Trodde jag skulle slippa skiten. Såhär nära Thailand och allt...

Har också upptäckt att mitt pass är borta... Kan inte hitta det... Funderar på om det ligger i en resväska uppe i vindsförrådet...

Pga att jag vart däckad idag så missade jag flera tradera-auktioner.... Skit...

Aj, min hals.......... =(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0