Fortfarande sjuk...

Igår var jag helt säker på att jag skulle kunna jobba imorgon... Men halsen håller inte med. Är inte lika slemmig längre, tack och lov... Men har däremot mycket mer ont... *suck*

Man börjar bli lite nervös inför Thailand. Helt sjukt att det bara är en vecka kvar! Ska kolla lite vad jag ska ha med mig i handbagaget idag och göra iordning lite. Känns som om denna veckan kommer gå alldeles för fort.

Kommer ju vara hemma från jobbet imorgon med. Sen på fredag är jag ledig, plus att det är begravning. Sen jobbar jag helgen. På måndag kommer päronen med födelsedagspresent till mig. Vi ska lämna hundarna hos uppfödaren. Och självklart packa klart allt.

Ojoj... Snart är det verkligen dags...

Aj... Dumma hals... Vill ju fasiken inte vara sjuk nu heller...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0