Farväl Sverige! Hej Thailand!

Imorgon bär det av! Idag har päronen och lillasyster varit här och lämnat min present. Jag fyller ju år på fredag! ;) Sen åkte vi till uppfödaren och lämnade hundarna. Vad tomt det är hemma nu!

Det mesta är väl packat. Det enda som är kvar att göra att att slänga skräp... Imorgon, innan vi åker, ska vi till polisen och se ifall mitt pass har kommit.... *hoppas*

Usch, nu börjar jag bli nervös!
Detta blir sista inlägget... Får se om man skriver något från Thailand.

Ha det så bra i kylan alla mina nära och kära! Nu drar jag till varmare breddgrader!




Kommentarer
Elisabet Gustafsson

En hälsning från Tinna "skalmans" kompis Elisabet Gustafsson i Falun.

Tittade in på din blogg.Vad duktiga ni är att ordna!

Ha en bra Thailandsresa!

VH

Elisabet Gustafsson Falun

2009-01-13 @ 22:47:10       Blogg: http://elisabet-gustafsson.bloggain.se
Jenny

Hoppas ni får en underbar tid i Thailand.

Rena paradiset!:)

Ha det toppen!

2009-01-15 @ 11:30:15       Blogg: http://waiting4u.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0