Fredag kväll!

Ojojoj... Nu har jag vart duktig.

Dagen började med att följa med Malin när hon förlängde naglarna. Sen åkte vi till A6 där jag köpte två par stövlar på Skopunkten. Blev förvånad över hur sköna dom var, och så fina.

När jag kom hem vart det bara till att börja baka frysta kladdkakemuffins. Har ju fått order av Huttan att när han kommer senare idag ska det finnas kladdkakemuffins! ;) Skulle egentligen iväg på Only outlet. Men tiden räckte inte riktigt till.

Så nu har jag bakat färdigt, plus städat och plockat undan så det ser riktigt fint ut. Nu sitter jag här av avnjuter en kopp gott apelsinkaffe från Kahls. Det låter kanske skumt, men det är jättegott!

Sitter och inväntar kavalleriet. Henke och några kompisar till honom ska förfesta. Sen väntar jag besked från Pernilla. Vi skulle fika idag, men hon mådde inte riktigt bra. Så väntar på besked om hon mår bättre eller om vi ska boka om.

Oj, så gott detta kaffe äääär! =P
Kanske ska sätta på lite musik åt ungdomarna innan dom kommer ;)



Kommentarer
Jenny

Prövade med den bruna som du har på bilen. Riktigt snygga!:)

När Donna är med valpar, blir hon med lugnare & lite trött?:)

Lucky är helt ro fylld nu... He he!

2009-02-28 @ 13:11:13       Blogg: http://waiting4u.devote.se
S t y l i s s i m o -> FiFi

Tackar tackar :)

2009-03-01 @ 10:37:17       Blogg: http://stylissimo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0