Fejkhår

Jag har länge gått i tankarna att förlänga håret, igen... Vart ju så missnöjd på Klipp-It, men är helt säker på att Jessica skulle göra det bättre! Dock är det ju en hel del pengar, och jag är lite osäker. Så nu har jag beställt två toffsar från Happyhair. När man vill vara lite extra fin. Inte så farligt dyrt.

Funderar även på ett färdigt clip-on hår, där man gömmer underhåret i ett hårnät. Då ser det inte lika fejk ut =) Det tänkte jag isf köpa på Hair4less, där det kostar hälften så mycket som på Happyhair. Sen är det mer uppklippt, vilken också gör att det ser naturligare ut.







Nähä... Dags att sova lite kanske? Usch, vänder ju helt på dygnet när man går hemma...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0