Sprungit massa ärenden

Det vart rätt soft på jobbet idag. Jobbade 6.30-13.
Sen åkte Henke, jag och Huttan på massa ärenden...

Först ut var Colorama. Skulle kolla fondtapet och färg till sovrummet. Älskar verkligen den lila fondtapeten, men allra helst skulle jag vilja ha lila väggar i hela rummet. Tar fram alla detaljer i guld så härligt. Så vi har inte bestämt oss än för hur vi ska göra. Fondvägg med neutral färg i övrigt, eller en plommonliknande färg rakt igenom? Vi ska rådfråga vår expert, Lasse Lind ;) Får se hur det blir...

Sen åkte vi vidare till Ekohallen. Köpte några ugnsplåtar i teflon, och en liten överraskningsjulklapp till en vän =) Lite impuls, kunde inte låta bli!

Vidare tog Clio oss till A6. Jag bytte ett linne på JC. Henke kollade även lite tröjor och skjortor där. Tyvärr passade inte skjortorna. Inte så otippat, han har för breda axlar... Även Huttan la undan ett par jeans där.
     Henke köpte en snowboardbräda på Stadium. Rea, kostade 1 700 kr. Typ halva priset. Henke fixade ett nytt sim-kort på Telenor, så förhoppningsvis slutar hans telefon krångla mer.
     Jag köpte en julklapp till systersonen på BR. Sen avslutade vi A6-besöket med en fika.

Men än var vi inte klara! Var även tvungna att ta en sväng på IKEA. Henke var i desperat behov av en riktig skrivbordsstol... På fyndhörnan hittade han en för 1 400 kr. 37% rea.

SEN var vi äntligen färdiga! Väl hemma gick vi in till Henkes päron. Dom drog för ca 30 minuter sen, tillbaka mot Spanien. Så vi sa hej då, fick lite glögg. Årets första, mumma!
     Nu slappar jag vid tv:n. Vilar mina ömma fötter. Snart blir det käk! Magen kurrar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0