Söndag...

Så börjar helgen lida mot sitt slut. Imorgon börjar en ny vecka.
Och vilken vecka det ser ut att bli!

För det första så mår jag nu mycket bättre. Smärtorna i bröstet har avtagit i princip helt.
Så imorgon är det dags att jobba igen. Ser ju nästan fram emot det... ;)

Imorgon kväll är det kalas för min barndomsvän Dea, som fyllde 24 år den 8e december.
Så då åker man dit direkt efter jobbet. Mysigt =) Så sällan man träffar henne numera...

På tisdag är det glöggkväll med tjejerna! Såå underbart! Förra året var så otroligt mysigt, så jag ser verkligen fram emot detta! Alla köper dessutom en liten julklapp, så lottar vi ut dom. Kul! =)

På onsdag ska jag till frissan! Stackars Jessica är ju totalt fullbokad nu innan jul, men som tur är så har hon tagit in en elev nu. Smart drag såhär innan jul. Kunna ta dubbelt så många kunder =) Så jag ska klippas och färgas av hennes elev.
     Jag började ju faktiskt gå till Jessica när hon själv var elev. Nu är jag en trogen kund, som följt med henne efter att hon öppnat eget. Så vem vet, om hon inte passar sig kanske jag börjar gå till hennes elev istället.. ;) Hehe, skämt åsido. Jag är så nöjd med Jessica, så ingen annan får röra mitt hår!

Sen blir det några lugna dagar, men på lördag ska systersonen Simon firas. Herregud, dom växer ju så det knakar.. Han blir ju hela 7 år den 21a december. Stora killen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0