Helgen...

Igår var jag ledig. Min enda lediga dag denna veckan.
     Jag skulle träffat Anna. Hennes mage bara växer =) Dessvärre mådde hon inte bra, hon var inne en sväng på sjukhuset... Stackarn...
     Jag och Henke var en sväng på stan. Vi åt på Mackmakeriet. Jag prövade lite tröjor på Gina Tricot, dock inget som dög. Tjurade lite över detta, så köpte en topp på JC istället.
     Sen var det dags för en fika med Madde. Var jättemysigt. Satt på Claras och tjötade i några timmar.

Idag har jag vart hemma från jobbet. Har haft smärtor i bröstet sen kl 22 igår. Inget superallvarligt, men det gjorde så att jag inte somnade förrän kl 8 imorse. Ringde även och sjukanmälde mig för morgondagen. Har inte fullt lika ont längre, men det blir värre när jag rör mig och andas mer. Så ett hårt 8-timmarspass känns inte bra. Ska till vårdcentralen imorgon bitti tänkte jag. Hoppas dock att det är borta imorgon... Får se...



Lite smått som jag glömt att berätta tidigare:

- Besiktigade bilen för kanske två veckor sen. Den klarade sig utmärkt. Skönt.

- Trodde vi skulle vara sysslolösa över nyår, men nu har vi planer! Nyår ska firas på Stora Hotellet. Najs som fan =) Kostade en del, men blir trerätters middag, live-band, lite "Cluedo". Kommer bli najs =)

- Även Donnas vistelse för nyåret är fixat. Hon ska fira nyår på Martins Hunddagis. Ligger på vischan vid Axamo. Dom erbjuder hundarna lugn och ro, utan smällare. Donna är ju livrädd för fyrverkerier, så vi hoppas hon slipper undan stressen där med de andra hundarna.


Nu ska jag nog ta en kopp te till....



Kommentarer
anna o

jag vet inte var du får det ifrån att min mage växer... ;-)

usch va dåligt jag mådde när jag ringde hem till er och henke svarade. Blev inlagd :( har nog aldrig känt mig så ensam som den natten.

Men nu mår jag bättre. Är inte helt okej men är på bättringsvägen i alla fall. Jag som ville dricka te med dig! Men på tisdag... då jäkla ska jag krama min linda... kram på dig

2009-12-13 @ 12:53:55       Blogg: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0