Besök hos frissan

Äntligen fick man en tid hos frissan! Har bokat om två gånger, men nu äntligen var det dags! Jag såg ut som en j*vla regnbåge i huvudet... Utväxt, ljus färg, mörk färg. Sen såg det ju ut som ett skatbo i allmänhet.

Men tack gode gud att jag har Jessica! =) Hon fixade till en urläcker färg! Och klippte bort allt slitet såklart... Så nu ser jag ut som en vettig människa igen!

Nu är det inte långt kvar av år 2009... Om två dagar är man på Stora Hotellet och ska fira in det nya året. Kommer bli sjuk kul! Cluedo, god mat, underhållning, tolvslaget vid Piren... Naaaajs!
     Jag har fått karaktärslistan, och min egen rollbeskrivning. Sjukt kul! =) Fick även veta av storasyster att det skrivits om eventet i JP =)
     Temat är 1913, von Skänkenberg blir mördad. Men hur ska man klä sig då? Försöker tänka lite på min rollfigur, men det är nog lite sent för det... Blir en enkel svart klänning. Mest smink, hår och smycken som jag inte har en susning om vad jag ska göra... Men men.. Blir väl lite sista-minuten-bestämmelse med det... Har iaf Titanic som inspirationskälla.

Imorgon ska jag äntligen(!) fixa till min axel. Det knakar och hoppar ständigt, och jag börjar bli ordentligt trött på det. Henke besökte en kiropraktor i måndags. Underbart, sa han =) Så imorgon ska han dit för besök nr 2, och jag ska på mitt första. Hoppas jag inte går av på mitten! ;)



Kommentarer
Malin

Så bra att det passade ändå! Dom små tyckte jag var mega gulliga =)

2009-12-30 @ 00:54:09       Blogg: http://tmc.blogg.se/
Malin

Ja den är jättesöt! =) Aah jag tycker inte heller om att cubus inte finns i jkpg längre =( Tur för mig att det inte är långt till linköping härifrån =D

2009-12-31 @ 00:33:03       Blogg: http://tmc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0