Shopping från MUS

Vart inne en sväng på stan idag med Henke. Var inne en snabbis på Gina Tricot. Tänkte titta på toppen som jag bloggat om innan. Men orka... Det är så surt att gå inne på Gina. Massa folk, allt i en enda röra.. Toppen kändes sådär. Leggingssen som jag med tittat på orkade jag inte ens leta reda på... Sååå.. Blev inget där...

Vidare gick vi in på Make Up Store. Dom har flyttat sin butik till själva shopping-gatan. Mycket större, mycket fräschare. Mycket bättre helt enkelt! Det ser mer tilltalande ut nu att gå in där. Med mig därifrån fick jag massa saker! Handlade för strax över tusenlappen, och fick då ett badlakan på köpet =) Trevligt sånt.

Detta fick jag med mig hem från MUS:

- Intensive Foam Cleanser, 175 kr. Ej med på bild.
- Brush Cleaner, 135 kr.
- Microshadow Sunrise, 135 kr.
- Cybershadow Ra, 135 kr.
- Foundation Brush #366 i både syntet och äkta hår, 255 kr.
- Angled Shading Brush #115, 195 kr.
- Syntethic Brush Small  #204, 110 kr.




Kommentarer
Sharro

Kan man använda deras 204 som eyeliner pensel?

Nice blogg och töfft att du bor i jkpg(eller förstod jag fel?>:), i do too :D

2010-08-06 @ 05:01:50       Blogg: http://makepossessed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0