Mina Lidl-favoriter

Har fått lite förfrågningar om lite tips och favoriter från Lidl.
Tänkte visa några av mina favoriter. Dom flesta är tyska märken.

  
Vår frukt- och gröntavdelning är känd för sin färskhet. Sen är den även väldigt god =)
Butterkakan är förvånandsvärt saftig och god. Kostar 25 kr.
En klar favorit är vår chokladfyllda croissant. Beroendeframkallande! Kostar 15 kr.

  
Drickbar yoghurt. Riktigt god! Speciellt den blå (jordgubb/banan). Kostar 15 kr.
Yoghurt i hink är svingod. Henkes favorit. Flera smaker. Kostar 24 kr.
Världens godaste potatissallad! MUMS! Kostar 19 kr.

  
Daimtårtan är kanske inte typiskt Lidl, men ack så god. Kostar 39 kr.
Godaste vaniljglassen jag ätit. Smakar riktigt gammeldags vanilj. Kostar 10.50 kr!
Snickersglass när den är som bäst. Kostar 33 kr. Finns även som Mars.

  
Vår chokladkaka är bäst i test. Klår Marabou lätt. Kostar ynka 5 kr.
Våra chips klår alla andra. Riktigt goda, och billiga. 8.50-10 kr.

 
En bra nagellacksremover. Torkar inte ut nagelanden. 15 kr.
Ansiktsskum. Bästa sättet att tvätta bort smink enligt mig. Kostar 30 kr.
Avslutar lite allmänt med vår tyska tvål. Billig och bra. Luktar gott. 15 kr.



Kommentarer
Jenny

Dom har faktiskt riktigt bra grejer på Lidl!:)

2009-08-11 @ 17:42:56       Blogg: http://waiting4u.devote.se
Linda

Ja, vi har ju det. Det gäller bara att våga prova lite nytt =)

2009-08-14 @ 14:14:26       Blogg: http://paivys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0