Helg, jobb, förkylning...

Denna helgen är jobbhelg. Jobbade både igår och idag. Igår slutade jag 18.15. Skulle gått på jobbfest, men min annalkande förkylning tyckte inte riktigt om det.. Dessutom ville våra f.d. grannar med samojederna att vi skulle komma och äta hos dom. Så det blev det istället. God mat, fika och efterrätt =)

Idag vart det återigen jobb som stod på schemat. Slutade för en timme sen. Vart sådär kul, för idag kickade förkylningen igång. Det rann i näsan, lät som en kråka. Som tur är känner jag mig fortfarande relativt pigg i huvudet. Hoppas det blir en pigg förkylning. Annars har jag en förmåga att säcka ihop totalt när jag är förkyld...

Ska försöka få lite gjort idag. Satt igång en disk. Ska vika tvätt. Plocka undan i sovrum och badrum. Borde dammsuga med...
     Det är inte lätt att bo i ett kaos. Men vad gör man? Dröjer ca 2 ½ månad innan hemmet är helt färdigt. Oj, så jag längtar! Vissa planer och detaljer ändras med tiden, men det kommer bli sååå fint! Har lagt upp allt som vi inte fått såld på Blocket.se en sista gång. Man går ju nästan back... Tråkigt... Men men...

Nähä... Nu har jag vilat upp mig lite. Druckit en kopp svartvinbärste med honung. *mmm*
Dags att ta tag i lägenheten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0