Göteborgs-resan

Kanske ska dra lite kort om Göteborgsresan...

Stressade från jobbet på fredagen. Slutade kl 13 och bussen till Götet gick kl 15. Men jag hann. Bussen gick fort. Corneila mötte upp oss. Vi åkte hem till henne och åt middag. Förfestade. Drog ut på stan. Dessvärre kom vi inte in nånstans. Vakten tyckte Linn gick lite vingligt och sa åt henne att ta en kvart runt kvareteret... Fan vad lacka vi blev! Var nån påverkad så var det jag.. ;) Linn hade bara nya skor... Slutade med att Linn och hennes syster stannade upp på ett annat ställe. Jag, Helén och Cornelia åkte hem. Skönt att sova!

  

Näste dag mådde man som man förtjänade.. Dusch och frukost gjorde gott. Åkte in till staden för lite shopping. Hittade lite smått och gått. Åt middag på en uteservering. Fett najs! ;) Åkte hem. Linn, Emelie och Helén gjorde sig iordning för U2. Jag och Cornelia kände oss rätt sega. Så vi var kvar hemma hos henne när dom andra drog på konsert. Mötte upp dom senare i stan. Skulle gått ut, men slutade med att man gick fram och tillbaka längs Avenyn, käkade på Donkan och åkte hem =) Jag och Helén snackade till sent på natten.

Söndagen drog jag och Helén en sista tur till stan. Sa hejdå till resten av tjejerna. Tog en sista shoppingrunda innan bussen gick tillbaka till Jönet. Det var skönt att vara hemma! Nu blir det nog inga fler långturer på ett tag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0