Helg och vackert väder

Ack, så fint det är ute! Runt 8-10 grader, men känns mycket varmare!

Igår åkte vi till mina päron. Spelade kort, Henke-jävel vann... Bra jobbat, älskling. Du satte dit oss ordentligt i slutet... Sen mådde inte älskling så bra, så skjutsade hem honom och Cool, sen tillbaka till päronen. Minsta snyggsyster och jag mös ner oss i hennes säng och tittade på Törnrosa. Hehe... Ja, vi är över 20 år båda två... ;) Disney äger!


Idag åkte vi ner till Henkes mormor och morbror och åt middag. Återigen, superfint väder ute! Fick middag, efterrätt och avslutade med kaffe och daimtårta. Nu är man mätt...

Imorgon ska jag cykla upp till A6 för en fika med barndomsvännen Zandra. Najs! ;)

Har allt mer börjat tänka på att köpa en stor billig lägenhet och renovera allt, så man får det precis som man själv vill. Men det är för mycket jobb, och vi kan inget själva... Men det hade vart riktigt roligt. Och för vinstpengarna kan man köpa sig en ny bil? =) Dumma Henke har fått mig att vilja ha en BMW 130i M-sport -07a. Dumma Henke....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0